»Vsakodnevno so z učenci in lahko najbolje samostojno ocenijo, s katerimi deli za domače branje bodo najbolje dosegli učne rezultate, ki jih predvideva učni načrt za pouk hrvaškega jezika. Navsezadnje je najpomembneje, da ta pristop spodbuja in podpira avtonomnost in strokovnost učiteljev.«
»Sodelavce sem pozvala, naj čim prej pripravijo vprašalnik za vse učitelje hrvaškega jezika v osnovnih in srednjih šolah, prav oni bodo s svojimi odgovori ustvarili priporočeni seznam sodobnih del za domače branje.«
»Nismo predlagali odstranitve katerega koli dela s seznama domačega branja, temveč smo predlagali, da se na seznam vključi nekaj del, ki niso bila predvidena. Zlonamerno je namigovanje, da je akademija iz obveznega domačega branja izločila Dnevnik Ane Frank.«
»To pomeni, da se ne pripravijo učbeniki, temveč učno gradivo, ki se sproti prilagaja in posodablja s strani učitelja, ki te predmete poučuje.«
»Če otroci s svojimi učitelji in z vrstniki nimajo neposrednega stika, pri tem trpi njihov učni proces. Če pa s svojimi učitelji in vrstniki sploh ne morejo komunicirati, lahko pride do zaostankov v pridobivanju znanja, ki jih ne bo mogoče nadomestiti.«
Kliknite povezavo za prikaz izjav v želenem obdobju